Keşke her yaşanmış hikaye romanı böyle olsa diyor insan .. Kendimize alacağımız çokça dersler var .. en çok da “ yardım etmek için uzandığın el senin elindir” sözünden ..
Bazı insanlar yetiştikleri aile ortamından dolayı hayata 1-0 önde başlarlar ya Nurullah hocam 3-0 önde başlamış.. Tüm imkansızlıklara zorluklara rağmen muazzam bir aile . Fakülte gibi bir ev her biri profesör gibi evlatlarını hayata hazırlayan amcasından dayısına eniştesinden halasına teyzesine babasına dedesine kadar muazzam bir aile .. imrendim çok imrendim .. her hikaye gerek hüzünlendirdim gerek mutlu olduğum İÇİN gözlerim dolu dolu okudum .. iyiki hayatınızı kitaplaştırmışsınız .. isterim ki herkes Nurullah hocamı tanısın
Okuduğum en etkili Adem güneş kitablardan biriydi Anne babalardan Ziya de kesinlikle öğretmenlerin de okuması gerekiyor . Eğitimin aşamaları neyi nasıl öğreniriz, ne şekilde öğrendiklerimiz etkili olur. Eğitim de öğretmenin ve ailenin tutumu hepsi oldukça açık sade ve akılda kalıcı şekildeydi. Mahremiyet eğitiminden sonra baş ucu kitabı olacak türden bir kitap. Teşekkürler hocam