Çok utanıyordum ama yine de bu alçak ve bencil düşüncelerden kurtulamıyordum, zihin gerçekten de insanın en itaatsiz ve aşağılık özelliklerinden biriydi.
Derinlerden gelen ve neredeyse fiziksel bir mekanizma gibi içimde kurulmuş olan kültürel kodlarım, hizmetçimizin cevap vermesi üzerine birden tüm sitemime öfke enjekte etti. Sonradan öğretilmiş-liberal reaksiyonumu çiğnediğim ortaya çıktı, o anda beni geriletecek olan o cevaplarımı yuttum.