Bilen bilir, King’de bir ceza oyunudur Rıfkı. Bu oyunda kupa papazın kimin elinde ne kadar zaman geçirdiği mühim değildir.
En son kimde kalırsa cezayı o çeker. Hayatta böyledir, herkes biçeceğini eker.
Allah da sever beni, karıncayı incitmeden devirdim kırkı. Çok şükür başkasının elinde kaldın Rıfkı.
Dünyanın bir ucu desen gider miydik bilmiyorum ama isterdik o an bunu. Hani çocuk desen, nikah desen delirip tamam demek gibi. Hani iman edilmiş her doğruyu bir çırpıda inkar etmek gibi. Yani diyorum ki sana göre değişirdi her şey. Tabi gün gelir giderim diye küçük harflerle yazdım tüm bunları.
Öyle yalana bulaşmıştı ki kalbin, bize elimle yuva kursam düşünmeden yıkardın.
Diyelim ki kirletmedin ruhunu, yine de seni böyle sevenden bıkardın.
Zaten sevmek için sana ihtiyacım olduğunu nereden çıkardın ?