Ceren

Ceren
@Cerenimo__
Onun için mi endişeleniyorsun, yoksa onsuz ne yapacaksın diye kendin için mi ?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Serebral Palsiye yeşil ışık yak!
Herhangi bir şeyden muzdarip değilim. Ve bilin diye söylüyorum. SP bir hastalık değil. Bulaşıcı değil. Hapşırsam bile bulaşmaz. Sahiden! Sadece vücudum tanıdığım diğer insanlarınki gibi işlemiyor ve serebral palsi de doktorların bu duruma koyduğu isim. İşte bu kadar. Ve ek not: beynimin zihinsel yanı herkesi cebinden çıkarır.
Özel ihtiyaçlar, diye düşünüyordum. Bu terimi sevmiyorum. Kulağa çok… çok… üstü kapalı geliyor. Özel ihtiyaçları olmayan insanlar bu terimi yeterince üstü kapalı bir şeyle sokarlarsa kimsenin duygularını incitmezler diye düşünüyor. Ama eğer bu terim sizin için kullanılıyorsa sanki olduğunuzdan daha azıymışsınız gibi hissettiriyorsunuz. Bana olduğumdan daha azmışım, eksikmişim gibi hissettiriyor. Evet, ben özelim ve bir takım ihtiyaçlarım var. Ama beni bununla etiketlemeyin lütfen.
Kelimeler, doğa gibi içindeki ruhu biraz ortaya çıkarır, biraz gizler.
Mevlam birçok dert vermiş Beraber derman vermiş Bu tükenmez derdime Neden ilaç vermemiş
Şarkı sözü