Yalnız, her türlü umuttan yoksun, yalnızlığa mahkum edilmiş olursam ya da beni hiçbir zaman sevmeyen, sevmeyecek olan kişiler arasında yaşamak zorunda kalırsam nasıl neşelenip iyileşebilirim ?
Her gece Tanrı’ya beni ondan sonraya bırakması için yalvarıyorum. Çünkü benim arkamdan o üzülecek yerde onun arkasından benim üzülmem daha doğru. Bu da benim onu kendimden çok sevdiğimi gösterir.