Dünyaya geldiği saatlerde ağlamaktan çatlayıp ölseydi kimsenin umurunda olmayacaktı. Daha sonra ihmali telafi ettik, ama bir kere hayatı dostsuz başlamıştı, öyle de sona ereceğe benziyor.
Ben o muhteşem dünyaya kavuşmak için can atıyorum, hep orda kalmak istiyorum. Sadece göz yaşları arasında hayal meyal görmek, sızlayan bir kalbin içine gömülü bir istekle hasretini çekmek değil; gerçekten onunla beraber onun içinde olmak istiyorum.
Hayatta en büyük düşüncem o olmuştur. Her şey yok olup yalnız o kalsa, benim varlığım yine devam ederdi; her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa, dünya bana büsbütün yabancı olurdu.