" Sevdayı bağışlamak, yarayı onarmaktır. Unutmaya çalışmak ise sevdayı eksiltmek... Ve en büyük cesaret, yüreğinin kırık yerinden yeniden yeşerebilmektir. "
Lütfen beni yanlış anlama .
Asla değersiz değilsin.
Sadece benim verdiğim değeri
Hak edecek kadar değerli değilsin.
" Yanlış eşleşme" diyelim. Denk gelmemeliydik
Zamanla anlıyorsun ki bazı vedalar açıklama istemez. Kendiliğinden biter. Ve bu, hayatın en zarif gerçeklerinden biridir.
Sonra bir sabah aynaya daha sakin baktığını fark ediyorsun .
Hafiflemişsin.
Ve bir veda , hayatını güzelleştirmiş .