Lütfen beni yanlış anlama .
Asla değersiz değilsin.
Sadece benim verdiğim değeri
Hak edecek kadar değerli değilsin.
" Yanlış eşleşme" diyelim. Denk gelmemeliydik
Zamanla anlıyorsun ki bazı vedalar açıklama istemez. Kendiliğinden biter. Ve bu, hayatın en zarif gerçeklerinden biridir.
Sonra bir sabah aynaya daha sakin baktığını fark ediyorsun .
Hafiflemişsin.
Ve bir veda , hayatını güzelleştirmiş .
Sana kendini değersiz hissettirenlerin peşinden koşacağına , yanlız ol ama mutlaka gururunun arkasından yürü. O seni bu zamanın adamı yapmaz belki , ama seni de hiç kimseye harcatmaz.
Tamam diyeceksin, tamam çok seviliyorum. O insan sana belki de mutluluğu gösteren kişi olacak ama bir gün öyle bir çıkıp gidecek ki ondan sonra gelecek olanlara kapıları o kapatacak.