Jio'nun son ve en beğenmediğim kitabı oldu maalesef. Çok fazla günümüzle alakalı, ben insanı geçmişe götürdüğü hikayelerini daha çok seviyorum. Bu biraz aceleyle yazılmış gibiydi.
Ahh bu kitap beni perişan etti :( kapağına aldandım ve asla bir savaş hikayesi okuyacağımı tahmin etmedim. Harika bir annenin fedakarlıkla dolu hayatı, kesinlikle okumalısınız.