Ceren

Ceren
@Cerroski
kendimi defalarca buldum, defalarca kaybettim
Bazen, Akışına bırakmak gerekir; Yaprakları, suyu, mevsimleri, Olayları ve insanları.. Ve bekleyip görmek gerekir sonuçları.. Şems-i Tebrizî
Reklam
Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun!
Ben seni kötüleyemem hiç. Çiçekli bir yol vardı, yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur böyle şeyler derim... Cahit Zarifoğlu
“Çiçekler bütün problemleri çözemez ama iyi bir başlangıçtır”
İntikam iyi bir şey değil,Mathilda. Unutmak daha iyi.
Reklam