Sonu beni çok etkiledi ve asla beklemediğim bir şekilde sonlandı duvara bakıp düşündüm diyebilirim. Kitap birbirine karakter olarak tamamen zıt iki insanın nadir olan dostluğunu anlatıyor. Geçimini sağlamak için ırgatlık yapan, evsiz, barksiz gençler. Arkadaşlardan biri zeka geriliğine sahip yumuşak şeylere dokunmayı çok seviyor ama bunun fazlasını hayvanın zarar göremicegini zekası kestirmedigi için öldürüyor fareler gibi. Herkes öldürür sevdiğini cümlesi tamda bu duruma uygun. Arkadaşı sürekli iş arar ve bulur ama biri sürekli belaya bulaşır.
Kitap su gibi aktı. Kitapta yer verilen ırkçılık, namus, sevgi, dostluk gibi kavramlar kitabın sonunda sizi düşündürebilir.