ceydag

ceydag
@CeydaG_
Nerdeyim bilmiyorum ama bu gökyüzü tanıdık gelmiyor... İg: @bubbels_of_health
Biraz yağmur kimseyi incitmez…
Reklam
'Kimse yok. Ben varım, ben, bir de kendim..'' J. D. Salinger
"Öyle çok şey var ki aklımda, düşünemiyorum anne."
"Bazı sıkıntılar içimizde öyle bir büyüyor ki biriyle konuşmaya ihtiyaç duyabiliyoruz. Kime anlattığımızın bir önemi kalmıyor." Küçük Mucizeler