Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü
Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.
Işık ışık, dalga dalga bayrağım,
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.
Sana benim gözümle bakmayanın
Mezarını kazacağım.
Seni selamlamadan uçan kuşun
Yuvasını bozacağım.
Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...
Gölgende bana da, bana da yer ver!
Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!
Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.
(...)
Arif Nihat Asya
Hayatta iyi hissetmek biraz şartlarla biraz bakış açısı ile ilgili ama "acaba sadece pozitif bir bakış açısı insanı iyi hissettirmeye yeter mi?" diye düşünmeden edemiyor insan.
Bırakıp pis işleri geride, kazan cennete zaman;
İçten beslen, dışın süslenmesin zenginliklerle;
Böylece besleyeceksin ölümü, insanla beslenen
Ve bir kez ölüm gitti mi, korku yok bir daha ölmekten.