Sonunu hiç böyle tahmin etmemiştim. İlk başlarda kitap tam olarak beni içine çekmedi ama ilerledikçe elimden bırakamadım. Güzel bir kitap. Şans verilmeli.
Ahmet Ümit 'in kaleminden okuduğum 2. roman. Nasıl desem nasıl anlatsam. Harika bir kurgu, harika bir dil.Okurken kitabın sayfaları arasında kayboldum, zamanın nasıl geçtiğini unuttum. Her şeyiyle harika harika harika...