“İşleri akışına bırakayım diyorum ama Termodinamiğin İkinci Yasası’ndan çok korkuyorum. Evrende kendi haline, doğal şartlara bırakılan tüm sistemler zamanla doğru orantılı olarak düzensizliğe, dağınıklığa ve bozulmaya doğru gider.”
"Benim için şandan şöhretten de, servetten de güzelsin sen. Haydi, fırçalarımı at, şu taslakları yak! Ben yanıldım. Benim asıl işim seni sevmek. Ressam değil aşığım ben. Sanat da, sırları da yerin dibine batsın!"