Kendinden başka almaz ve kendinden başka bir şey vermez sevgi.Ne sahip olur ne de sahip olunmak ister. Zira sevgiye sevgi yeter. Sevdiğiniz zaman "Tanrı kalbimde!" demeyin, aksine "Tanrı'nın kalbindeyim!" deyin. Sanmayın sevginin yönünü tayin edebileceğinizi, zira sevgi layık görürse çizer sizin rotanızı.
Bir yücenin eliyle dokunacağı bir arp mı, yoksa nefesini üfleyebileceği bir ney miyim? Sessizliklerin peşine düşen ben, sessizliklerde nasıl bir hazine buldum ki bu sessizliği başkalarına da güvenle dağıtabileyim?