Seda

Azgın suratlı,bereli adamlar ,gözleri velfecr okuyan, camiden Allah'la yaman bir dövüşten çıkmışçasına, yüzlerinin olanca nurunu orada, içerde bırakmış çıkan insanlar, mümin mi bunlar, bu öfkeden bastıkları yeri çatlatanlar,bunlar mı mümin?Kuşlar da başlarını alıp gittiler, çoktaan...
Sayfa 39·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·283 syf.·
2026 7. kitabı
Yaşar Kemal
8.7/10 · 6,7bin okunma
"İşte burada huzurunda söylüyorum. Koca adamların çocukları dövdüğü, ötekilerin de bön bön baktığı bir ülke çürüktür, ölmüştür."
Sayfa 181·Kitabı okudu
Horasan'dan geldik, atların sırtında... çok işler geçti başımızdan. Kadınlara, çocuklara dokunmadık.Sevdalara, gönüllere dokunmadık. İncitmedik anaları.Budur bizim töremiz. Ömür geldi gidiyor,bunu yapamam. Bunu da yaparsam bu son olacak. Her şey bitecek. İnsanlığımız gidecek.
Sayfa 129·Kitabı okudu
Yaşam öğretiyor, öğreniyorum. Yol uzun..
Kendine saygısı olan,kendini kabullenmiş her insan kendini başkalarına ispatlama çabasına girmez. Kendisine duyduğu özsaygısının farkında olup hayatını buna göre biçimlendirme yoluna gider ve bu doğrultuda da; hayata farkındalığı yüksek, akışa kapılıp öylesine bi yaşamı benimsemeyen, kendi çıkarı doğrultusunda hareket etmeyen, deneyimlemiş olduğu tecrübelerini hayatına aksettirebilen açıkçası insan olabilmenin özelliğine erişebilmiş insanlarla hayatını idame ettirmek ister.