Hayatta çoğu zaman en sevdiklerinle, en kıymet verdiklerinle, en çok istediğin şeylerle sınanırsın. Onlara dalıpta kendi benliğini kaybetme, hayata geliş gayeni unutup ikinci plana atma diye. Bu yüzden "neden kaybettim, neden bunlar benim başıma geldi" deme.
"Allah kendisiyle aramdaki taşları, engelleri aradan kaldırıyor, kendisine yönelmemi istiyor" de. Neyi, kimi, neleri arkanda bırakırsan bırak, senden ne giderse gitsin ve sana ne gelirse gelsin senin tek gayen Onu tanımak, bilmek ve kulluk vazifelerini yerine getirmektir.
Sen varlığınla teksin ve Allaha tek başına döneceksin bu yüzden Onunla aranın iyi olması senin en mühim meselendir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖