Dan Brown'un en kötü kitabı bence. Sanki kitabı başkası yazmışta kapağına Dan Brown yazmışlar gibi.
Melekler ve Şeytanlar ile Da Vinci Şifresi'nden sonra okuyunca insan hiç tatmin olmuyor. O alışıldık Dan Brown tarzında dini mevzular, şifreler vb. değil pek.