Kitabın kapağında 43. baskı yazıyordu. Popüler kültür ürünü diye okuyayım dedim bende.
Çok saçma geldi bana anlatılanlar. Bir yerden elinize geçerse birine bile hediye etmeyin sakın.
Mehdix bir ara popülerdi. Bende bu popülerliğe aldanarak seriye başladım.
Kitap zaman kaybından başka bir şey değil. Uçarı kaçarı fazla olan bir kurgu. Kitabın kapağına falan aldanıp okumayın sakın.