İnsanın kendisi içinde böyledir bu;
Çok kez bir kusur olur yaradılışında,
Suçu da yoktu bunda,
Kendi seçmemiştir çünkü Doğuşunu,
Olur ya, pek aşırı bir öfkeyi kapılıp
Aklın duvarlarını yıkar geçirir,
Ya da ciğerlerine işlemiş bir alışkanlık,
Gelir berbat eder en güzel davranışlarını.
Evet, tabiatından ya da bahtından gelen
Bir tek kusurla damgalandı mı insan
Başka değerleriyle bir melek olsa,
Bir insanın olabileceği kadar büyük olsa,
Yalnız o kusurundan ötürü
Düşer insanların gözünden.