Kitabı henüz bitirmemiş olmama rağmen paylaşmak istedim. Kitap o kadar güzel ki, her cümlenin altını çiziyorum neredeyse, diyorum kendime bu kadar çok paylaşım yapma, ama çok beğendiğim ve katıldığım için durduramıyorum kendimi :)) Kitap akıp gidiyor, başlıkta da açıkladığım gibi şiir tadında düz yazılardan oluşuyor. Şiirleri seven herkesin okumaya doyamayacağı kitaplardan biri olacağını düşünüyorum. İyi okumalar :)
*********
Sayfa 147'den kitabın sonuna kadar, yazının gücü, şiir ve mutluluk, tarih bilince ve sanat, edebiyat, şair vb konular üzerine yazılara yer verilmiştir. Yani neredeyse kitabın diğer bir yarısı şiirsel yazılardan ziyade daha bilgilendirici yazılardan oluşmaktadır.