Bu kuantum yorumunun (Kopenhag Yorumu) bize söylediğine göre elektron gibi varlıklar sadece gözlemlendikleri zaman gerçektirler.
...
Peki gözlemcinin dışındaki dünyayı bu anlamda "gerçek" kılan nedir?
...
Bazı evrenbilimciler "evrenin dışında" evrene bir bütün olarak bakıp tüm dalga fonksiyonunu çökerten başka bir şeyin olması gerektiği anlamının çıkacağından endişe ediyorlar.