gül

gül
@Chef4
Yemeklerle karşılıksız mutluluğu bulmuş mutlu bir aşçı
O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor.
Hayat
... Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce, içindr yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım.
Ardından Tanrı'nın diğer kelamını hatırladım:"İnsana ne verilmemiştir öğren "... İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemiştir.
1000Kitap
Tanrı'nın ilk kelamını hatırladım:"İnsanda ne var öğren? " İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.