Şef’in Kitaplığı

Şef’in Kitaplığı
@Chefs_library
Sevilmek.. O anlamda sevilmek ne güzel bir şey ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kadinin yüzüne bakıp sarhoş olacağımı hiç sanmazdım.
Kitap okuyorsun ve yapayalnız biliyorsun kendini.
Belki de sürdürdüğüm yaşam,sürdürmem gereken yaşam değildir.
Hayat umulmadık andaki değişimleriyle var ya da yok eder insanı.