CheLo

CheLo
@Chelo1907
Peki neden ben ? ; Çünkü seni elinde kitapla gördüm...

CheLo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2021 34. kitabı
Nazan Arısoy
8/10 · 4.564 okunma
Reklam

CheLo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2021 28. kitabı
Necip Hablemitoğlu
9.2/10 · 1.481 okunma
Sabahattin Ali diyor ki; "Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel ya da kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için 'en' değilim, 'daha' değilim. Bu devasa iddiasızlığın verdiği özgürlüğün hastasıyım..." Günaydın ☕🐞🍀
Reklam