CheLo

CheLo
@Chelo1907
Peki neden ben ? ; Çünkü seni elinde kitapla gördüm...

CheLo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2021 28. kitabı
Necip Hablemitoğlu
9.2/10 · 1.481 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabahattin Ali diyor ki; "Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel ya da kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için 'en' değilim, 'daha' değilim. Bu devasa iddiasızlığın verdiği özgürlüğün hastasıyım..." Günaydın ☕🐞🍀
Gününü yaşa, olabildiğince az güven yarına... //Horatius
Yabancı bir denizde haritasız pusulasız iz süren bir yolcu gibiyim..
Alıntı