Hakettiği ilgiyi görmediğini düşündüğüm bir seri. Konusunu detaylı okuduğum zaman, acaba akıp gider mi diye tereddüt etmiştim. Yanılmışım. Kitap nasıl başladı, nasıl hemen bitti anlamadım.
Kitabın kendine ait büyü sistemini ve yarattığı evrene bayıldım. Her şeyi Fitz’in gözünden okuyup, o kimi sevdiyse sevdim, kimden hoşlanmadıysa ben nefret ettim. Kesinlikle şans vermeye değer bir seri.