Ş.

Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim...
Beni herkes üzebilirdi ama sen hayal kırıklıkları serptin ömrüme.
Sayfa 88·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen kendinden uzaklaşıyorsun. Bir insana ne kadar çok gidersen, kendine de o kadar hasret kalıyorsun. Kendinden gidince kendine zor geliyorsun.
Sayfa 87·Kitabı okudu
1000Kitap
Zor günlerimiz de olacak, biz zor zamanların zor insanları olalım.
Sayfa 82·Kitabı okudu
1000Kitap
Oysaki kırılmışlığım çok, nedense alışamadım şu kırgınlıklara...
Sayfa 65·Kitabı okudu
1000Kitap
Zaten en büyük kötülüğü de en sevdiklerimiz yapar. Hani o hiç kötülük beklemediğimiz insanlar.
Sayfa 54·Kitabı okudu
1000Kitap