Nihil_est

Nihil_est
@Cicekkk26
Çünkü öylece yaşayıp gidemeyiz...

Nihil_est

, bir kitap okudu
10/10
·336 syf.·
Beğendi
·
29 günde okudu
·
2018 3. kitabı
M. Kemal Sayar
8.6/10 · 244 okunma
Reklam
“...Gururu onulmaz bir yara almıştı, bu yaraydı onu yere seren. Ah bir kendini suçlayabilse, nasıl, nasıl mutlu olurdu! O zaman dünyanın tüm utançlarına katlanabilirdi.”
“Biliyor musun, o sıralar durmadan kendime şunu sorardım: Neden böyle aptalım ben? Madem başkaları aptal ve ben onların aptal olduklarını kesin olarak biliyorum, öyleyse neden onlardan daha akıllı olmak istemiyorum? “