Çok büyük hayallerle başladım ama aradığımı bulamadım ..aslında sanırım yorumlar beklentimi çok yükseltti..yani kitap kötü değil ama beklentimin altındaydı ..
Çok keyifle okunacak bir kitap ..kader motifi..hepimizin hayatında olan ve fark etmediğimiz bir şey ...bir çok şey çıkardım hayatımla ilgili..emeğinize yüreğinize sağlık
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,2bin okunma