Utanmayı bir kenara bırakıp gerçeği itiraf ettigim bugün bile hâla kendi hayatım degil, baskalarının hayatinı yaşıyorum. Fason hayat. Bir gece düşüncelere dalmış boğuşurken aklıma geldi bu laf; o gün bugündür böyle tanımlıyorum, sipariş üzerine yasanmış
Ismarlama, düşük maliyetli, fason hayat. Doğum günümde sadece bunun hayal kırıklığını hissettim. Uzunca bir vakit kayıtsız kalmaya çalıştığım hatalarım için şimdi pişmanlık, hüzün ve keder duyuyorum. Her şeyin baska türlü olmasını arzu ederdim, olmadı. Artık kim oldugumu, kimin için yasadığımı dogru dürüst düşünemiyorum bile.