Gör Beni
“Ayşe’ye seslenmeliydi, seslenmedi.
Kapıya yaklaşmalıydı, yaklaşmadı.
Öne adım atıp Ülkü girdiğinde kendini tanıtmalıydı, tanıtmadı.
Kapının karşısındaki bacanın dibinde kapının açılmasını bekledi sakince, sessizce...izledi.”
Zaten o an geldiğinde yaparım/söylerim diye düşündüğümüz hiç bişeyi yapamayız. Her şey o an farklılaşmaz mı gerçektede ?