Elif Beyza Cihangir

Elif Beyza Cihangir
@Cihangirlerdenelif
Öğretmen
Lisans
23 Haziran
22 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir insanın diğer bir insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan, bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün oluyordu?
Sayfa 70 - Türkiye iş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir. İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.
Edebiyat
kitap okumak ???
Kitap okumanın faydası nedir ? .. diyenlere . Bir defasında hocama dedim ki : "Bir kitap okudum ama zihnimde kitaptan hiçbir şey kalmadı ." Bana bir hurma uzattı ve dedi ki ... “Bunu ağzında çiğneyip ye ." yedikten sonra sordu “Şimdi sen büyüdün mü ?: ' Hayır ' dedim . Dedi ki : “ Büyümedin ama o hurma vücuduna dağıldı ; et oldu , kemik oldu , sinir oldu , deri oldu , tırnak oldu , hücre oldu ..." Anladım ki , okuduğum kitap da öyle dağılıyor ; Bir kısmı kelime dağarcığını zenginleştiriyor .Bir kısmı bilgi ve irfanını  artırıyor , bir kısmı ahlakanı güzeleştiriyor , bir kısmı yazı ve konuşmada üslubuna incelik katıyor , bir kısmı hayata farklı bakmanı sağlıyor , bir kısmı içindeki sevgi merhameti artırıyor , bir kısmı özgüvenini artırıyor , düşünmeni , sorgulamanı tetikliyor , olaylar karşısında nasıl davranman gerektiğini öğretiyor .... Her ne kadar sen bunların farkında olmasadan da . Kitap okumak bir şeye yaramaz , çünkü kitap okumak çok şeye yarar ! O kadar çok şeye yarar ki neye yaradığını söylemek imkansız
Şiir