Birincisi birini sev çok aşık ol. Her aşk mutlu bitecek diye bir kanun yok sen sadece sev ve geri kalan her şeyi akışına bırak. İkincisi gezebildiğin kadar yeri gez. Ne kadar çok yer o kadar çok insan ve anı. Üçüncüsü yaptıklarınla gurur duy. Sen sensin ve bu gurur duyulacak en güzel şey. Yaptıklarınla gurur duymalısın. Sonuçta sadece bir hayatın var onunla da gurur duymayıp neyle gurur duyacaksın ;))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hey sen bunu okuyan lütfen hayatını çok güzel yaşa. Bundan 20 sene sonra dönüp arkana yaptıklarına baktığında her zaman yaptıklarından pişman ol yapamadıklarından değil. Sevdiklerine onları sevdiğini söyle inan hayat çok kısa. Asla gurur yapma gurur aptallıktır. Her zaman mutlu ol mutlu olmamak için hiçbir nedenin yok istediğin sürece hep mutlusun