“İnsan, sıkılmak ile başını derde sokmak arasında sıkışmıştır”. Gerçekten de öyledir. Hayatlarımızda ya çok şey vardır ya da bomboş gelir. İkisi arasındaki nadir huzurlu anlar birçoğumuz için ideal olsa da, emin olabilirsiniz ki hiçbir zaman kalıcı olmayacaktır.
“Ötekine nasıl davranmalı?” Diye soranlara Maharshi’nin cevabı “öteki yok” olmuş. Kendi deneyimimizde öteki yok. Veya onunla çok nadiren karşılaşıyoruz. Sık sık karşılaştığımız kendimiz oluyoruz.