Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir ? Herkes öleceği günü saati bilseydi,geriye sayım ne kadar zor olurdu , düşünsenize.Gecen her dakikayı bir tabut çivisi gibi algilamaz mıydık?
Hayatın hiçbir anlamı yok mu?
Bence öyle ! Yok, hiçbir şey yok.insanin biyolojik fonksiyonlarına aşırı anlam yukleme çabası içindeyiz.cunki hiçlik zor geliyor .