Fabrikalar, makineler yalnızca yeni makineler ve fabrikalar yapmak içindir ve bu aptalliktan başka bir şey değildir. İşçi sayısı her geçen gün artıyor. Oysa gerekli olan yalnızca köylüdür, yani buğdayı üreten! Çalışarak topraktan alınacak biricik şey, bugdaydir.
İlerleme kendimizi avutmak için uydurduğumuz bir kavramdır! ... Kölelik olmadan ilerleme de olmaz. Çoğunluk azınlığa baş eğmedi mi , insanlık durduğu yerde durur.