Çıtkırıldım

Çıtkırıldım
@Citkirildim_
Birini özlüyor olmanız ,ona dönmeniz gerektiğini göstermez.Bazen özlemeniz gerekir ,bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi farkedene kadar
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Teoman ...Kalp
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken Günler hayatlar geçiyor Kayıp bir bavul gibiyim havaalanında Ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda Çok mu ayıp hala mutluluk istemek Neyse zaten hiç halim yok...
Müzik
Zannetmekten ,bir sanıdan daha acı şeyler de varsa bunun farkına varamadan , gözünü kulağını kapatıp yaşamaktir sanırım .Aksini düşünenler için daha da üzgünüm , zira daha acı bir durumun ürünüler . Sevildiğini sanmak,güvende olduğunu sanmak, kötü şeyler yasamayacagini sanmak , kullanılmadığını sanmak ,sanmak,sanmak ve sanmak insanın kendine yaptığı en büyük kötülük değilse nedir ...