Civciv

Civciv
@Civciv35
"Ferda gülümsüyor, o çok güzel gülümsüyor ve ben yaşamak istiyorum... " -Nadir-
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her zaman başka bir yol vardır. "
"Sokak nöbetçileri bebeğim çok ünlü değiliz ama illaki duymuşsunuzsur."
"İmkânsızlıklar imkan dahilindeydi ama ölümün bir imkanı yoktu bunu geçte olsa öğrenmiştim."
"Eğer güneş gökyüzünde yerini aldıysa bütün imkansızlıklar imkan dahilindedir."