Dilara Bozkurt

Dilara Bozkurt
@Clara89
Beraberlik canlı ise ayrılmanın bir gerilimi , gerilimin de bir tarihi vardır. Sizi kastettiğiniz an o halatın koptuğu andır. Ama beraberlik ölü ise , ayrılmak , çürüyen iki parçanın birbirinden zahmetsizce kopması demektir. Çürümek acı vermez , ölü olan çürür. Çürüdüğünü anlatmak kolay değil , ölü olduğunu ikrar etmek ise çok zordur..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadın gidince evin dokusu bozulur, susuz kalmış çiçeğe benzer, solar. Küçük şeylerin izi silinir. Eşyanın dili tutulur, ev sağırlaşır...
Edebiyat
"İnsan hayatı bir rahim arayışından ibarettir,” dedi Ekmel bey, “ev rahimdir. Bundandır kendimize bir ev aramamız. Evi olan insan ne şanslı!”
Edebiyat
Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde.- Ben de yaşadım, sizin kadar!-
Edebiyat
Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, her iki parça ayrı ayrı yaşamaya devam eder, bir zamanlar tek parça değilmiş gibi, tanımaz birbirini parçalar.
Edebiyat