Tanrı aşkına, yola başlamışken, neler hayal ederken şimdi geldiği noktaya bir türlü inanamıyordu. O anda şunu anladı ki çocukken çok fazla film izlemişti; bu yüzden doğal olarak her zaman kendisi için de mutlu bir son hayal etmişti.
Bu zamanın gençlerine, tazelerine ne oldu bilmem ki? Bir delilik, bir çılgınlık, bir hoppalıktır gidiyor.. Şaşıp kalıyorum.. Mahallelerini, evlerini beğenmiyorlar.. Hayatlarını değiştirmek istiyorlar..