ozlem

ozlem
@ClarisseMcClellan
️️Benim Spotify profilim şurada: open.spotify.com/user/31wpznpn6m...
Hayır, şimdi hissettiğim şey utanç ya da suç değildi, yaşamımda daha ender görülen ve her ikisinden de daha kuvvetli bir şeydi: pişmanlık. Daha karmaşık, daha buruk ve daha ilkel bir duygu. Bu duygunun ana özelliği, hakkında hiçbir şey yapılamamasıdır: bir değişiklik yapılamayacak kadar çok zaman geçmiştir, çok hasar verilmiştir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkularımızın bir başkası da buydu: Yaşam’ın Edebiyat gibi çıkmayacağı korkusu.
Bir yelkovandan gerçeğe daha yakın bir başka şey var mıdır?
Ancak sonunda anımsadığınız şeyler tanık olduklarınızla her zaman aynı olmuyor