isyan havası çaldık
oynadık
oynadık sahte düzenin tam ortasında
zılgıt çaldık ama sadece zılgıt tüm godomanların suratına karşı
evet, yaşadık hür ve bağımsız ülkemde.
eleştirebilmek için ilk önce işleyen bir beyine sahip olmak gerekir.
halkımızın en büyük sorunu olan beynini bir takım inanç ve günlük çıkarlara satmasıdır.
umarım bu cehaletin kurbanı geleceğimiz olmaz.