mortuus est

isyan havası çaldık oynadık oynadık sahte düzenin tam ortasında zılgıt çaldık ama sadece zılgıt tüm godomanların suratına karşı evet, yaşadık hür ve bağımsız ülkemde.
Şiir
Reklam
kalmaların değeri gitmelerden geçmiyor bazılarının uğrayıp gitmesi gerekiyor sadece
Edebiyat
ne var ne yoksa küçük komplekslerimiz için besliyoruz
Edebiyat
enkaz içindeyim enkazım sonu yaşıyorum arada çıkıp hayatı seviyorum ama çok sürmüyor, sevgilim balkonlar ekiyor, uzaklara dalmalar biçiyorum artık
Şiir
eleştirebilmek için ilk önce işleyen bir beyine sahip olmak gerekir. halkımızın en büyük sorunu olan beynini bir takım inanç ve günlük çıkarlara satmasıdır. umarım bu cehaletin kurbanı geleceğimiz olmaz.
1000Kitap
Reklam