Kucağındaki o küçük insana baktığınız zaman kimi görüyorsunuz? Her gün doğan binlerce çocuktan biri mi? Yoksa sizin hayatınızdaki yerini başka hiç kimsenin dolduramayacağı eşi benzeri olmayan birini mi?
"Hangimizin en güzel ameli yapacağı imtihan için, ölümü ve hayatı yaratan O'dur" diyen bir Rabb'e iman eden insan, dünyaya iyi olmak için değil, iyi işler yapmak için gelmiştir. Bu onun, aynı zamanda iyi olmasına mani değil bilakis tam bir sebeptir.