Diğer varlıklar gibi insan da özünü ancak gizlendiği, karanlıkta kalmış ve gölgelere hapsolmuş konfor alanından çıktığı ve zincirlerinden kurtulduğu zaman bulup gerçekleştirebilir.
Varlıkları salarak, oluruna bırakarak, gelişlerine engel olmayarak onlan kendi varlık alanımda özgürleştiririm. Bunu yaptığım zaman kendimi de özgürleştiririm. İnsan özgürlestirebildiği kadar özgürdür.