Hacı Bayram çınar

Hacı Bayram çınar
@Cnr_bayram21
+Bir dilek hakkım vardı. S'onsuzluk diledim Olric. -Dileğiniz kabul oldu mu efendimiz? +Hayır Olric "S" harfini biraz kısık sesle söylemişim..
Alıntı