Kitabı başta beğendim ama sonra kitap dehşet biseye dönüştü bune abi falan demeye başladım kızı başta sevsemde sonradan kızdan igrenmeye başladım pandora sihri zaten kitabın içinde sadece kraliçede var bu sihrin başlangıçta sanki bütün herkesi kurtarıcı bir sıhir olarak görünüyo ama asla öyle bisey yok kitapta sihir 1 kere fln görüyoruz onuda ilaç gibi kullanıyorlar ne alaka o sihir hani kadınları kurtarmak için yapılmıştı neyse kitapta detaylı taciz sahneleri vardı ve bunun uyarısı yoktu kitabın yarısı smut küfür taciz sahneleri ve iğrenç bir şekilde detayliydi hanı bu kadar detaya ihtiyacımız varmıydı taciz konusunda kitap kadınlar güçlü herşeyi yapabilirler düşüncesiyle yazılmış lakin kitapta bunu okadar saçma gosterdiki pantolon giymek yasak omg ben pantolon giyiyorum gibisinden olmuş ve kardesini taciz eden adamın kafasını kessene sadece boş boğaz yapmis gibi geldi kitabı bakalım nereye sonuclanicak diye devam ettim sonunda bir şok etkisi yaraticağını sanmıs lakin okadar tahmin ediciki ben 2 . Kitap nasıl başlıcam okadar eminimki OKUMANIZI ONERMEM