Cennet hatip

Cennet hatip
@Cnthatip
Puan vermedi·480 syf.··
2025 4. kitabı
Kitap benim psikolojimi bozmadı herkes bozdu diyo ama okadarda bozulucak bisey yoktu sonu gerçekten ters köşeydi adamın kızdan intikam almak istediği için bunları yapması falan ölümün mesajlarında gerilmeden edemedim ama egemen le ne kadar shiplesemde olmaz onlardan ölüm onları izlerken hele güzeldi yani
OyunbazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2024996 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·368 syf.··
2025 3. kitabı
Kitap çok güzeldi bi köyde öğretmen olasım geldi ama o kardeşleri bu nasıl bi şeydir kız geldim sevdim diyo bide(nazlı) adam nişanlı ya inşallah 2. Kitapta onların mutsuz olduklarını okuruz diyorum yusufa da acayip üzüldüm keşke olsalarmış sonda kabul etseymiş bide pişmanım diyo tabi pişman olucan Kitapta hiç bi eksik yoktu bence Ve 3 gunden kısa bitecek kadar sardı 5/5ti benim icin
Kış Rüyası DilhunAyşenur İnce · Parola Yayınları · 2024325 okunma
Puan vermedi·264 syf.··
2025 1. kitabı
Kitabı fazla gömmüşler ama bence iyidi ama hataları vardı 12 erkek nasıl bir Erkek kılığına girmiş bir kadını anlamaz orası saçmaydı lakin sonunda başar sen iyimisin demedim de değil ama 2. Kitabı okicağım kesin ama keşke kız başara fln söyleseydi ben kızım diye yani bence başar gidip bunu koç a söylemezdi kadar 5/3.5 kitap hizli bitti
Her Kimsen 1: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,703 okunma
Saçmalık
Puan vermedi·424 syf.··
2025 2. kitabı
Kitabı başta beğendim ama sonra kitap dehşet biseye dönüştü bune abi falan demeye başladım kızı başta sevsemde sonradan kızdan igrenmeye başladım pandora sihri zaten kitabın içinde sadece kraliçede var bu sihrin başlangıçta sanki bütün herkesi kurtarıcı bir sıhir olarak görünüyo ama asla öyle bisey yok kitapta sihir 1 kere fln görüyoruz onuda ilaç gibi kullanıyorlar ne alaka o sihir hani kadınları kurtarmak için yapılmıştı neyse kitapta detaylı taciz sahneleri vardı ve bunun uyarısı yoktu kitabın yarısı smut küfür taciz sahneleri ve iğrenç bir şekilde detayliydi hanı bu kadar detaya ihtiyacımız varmıydı taciz konusunda kitap kadınlar güçlü herşeyi yapabilirler düşüncesiyle yazılmış lakin kitapta bunu okadar saçma gosterdiki pantolon giymek yasak omg ben pantolon giyiyorum gibisinden olmuş ve kardesini taciz eden adamın kafasını kessene sadece boş boğaz yapmis gibi geldi kitabı bakalım nereye sonuclanicak diye devam ettim sonunda bir şok etkisi yaraticağını sanmıs lakin okadar tahmin ediciki ben 2 . Kitap nasıl başlıcam okadar eminimki OKUMANIZI ONERMEM
Buz KrallığıSena Nur Işık · İndigo Kitap · 2024370 okunma