Uyumak için ne berbat vakittir tan vakti.
güneş gözümü alıyor. Öyle parlıyor ki şuan gözlerimi oyup ebedi karanlık içinde ebedi uykuyla ebedi rahatlığı arayabilirde bir amaca sahip olduğumdandır biraz rahata kavuşabilirdim. Yazılan tüm şiirlerin üstüne yatar kıvırırda katlardım. Sıçarım her şeyin içine sıçarım uyumak istiyorum.
Uyumak için ne berbat vakittir tan vakti.
Güneş gözümü alıyor, sanırım günahlarımdan körleşiyorum
Benden bir bok olmayacak anlıyorum, kurumama izin verin gece esintisinde süzüleyim. Önce biraz uyuyayım.
Uyumak için ne berbat vakittir tan vakti.
Bunu yazmaya bile zamanım yetmedi. Karardı, köreldi.